tirsdag den 24. juli 2012

Ikke alt bliver som man tror ;-)


Mit beton støberi


Ville lave mit hus nummer vente 1 tallet forkert og lavede det for tyndt
SÅ DET ER EN OMMER


Det er ikke helt tørt endnu men skal op og hænge med lidt husløg i koppen ,en snor med hulsten i øret og et lille skilt neden under på lågets" knap"



Et lille hjerte til blomster og lidt i øret


og glæder mig til det skal op på en væg når det er helt færdig


og lidt mere der skal gøres færdig når det er tørt.




Men det bliver ikke idag skal ud og sejle i det dejlige vejer sammen med nogle af vores
gode venner

13 kommentarer:

  1. Hvor ser det godt ud med kopperne! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke helt som jeg forventede men det bliver sjovt at få det igang
      kram til dig

      Slet
  2. Du har gang i mange spændende ting:)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja har også lavet engle dem skal jeg ligge ind i morgen
      Kram Ida

      Slet
  3. ØV også at vende det ene tal forkert,det bliver ellers godt det du laver,det kommer til at se flot ud med blomster i kopperne

    SvarSlet
  4. Ja nu er vejret jo super godt også er det bare med at komme ud og nyde det. Men sikke nogle fine og gode projekter du har haft gang i. Overvejer selv at lege lidt med lidt cement, men indtil videre er det blevet ved tanken. Rigtig god sommer til dig søde.
    Mange knuz fra Lina

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :-) du skulle prøve, men lidt farlig for man bliver bidt af det.
      Sm;)ER kram til dig

      Slet
  5. Hvor kommer løget fra din mors have fra, Altså den med den lange stilk? Elsker særpræget planter og kunne godt tænke mig sådan en i min have.
    Knuz fra Lina

    SvarSlet
    Svar
    1. ved det ikke, men vil have fundet ud af det.
      Det er lige så højt som mig ,tager nogen billeder senere.
      det har aldrig sat flere løg, så må se om der kommer frø

      Slet
  6. Wau, for en kreativitet , super skønne ting du har gang i....

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det er rigtig sjovt du skulle prøve
      kram Ida

      Slet
  7. Fede ting du har lavet...Jeg lavede en engel forleden, men var selvfølgelig alt for hurtig til at tage den ud af formen...så den knækkede...
    Det ser megsfedt ud med kopperne der!

    SvarSlet

Skomagerhuset

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog-arkiv